Oftest stillede spørgsmål

Hvornår har jeg adgang til mit rum?

Letlager har altid åbent 24 timer i døgnet. Når du opretter dig som kunde hos Letlager, får du tilsendt en mail med koden til porten, hvilket gør at du ikke er afhængig af en bemandet reception - og derved har du friheden til at komme når det passer dig.

Kan jeg få en fremvisning?

Letlager har altid åbent 24 timer i døgnet. Når du opretter dig som kunde hos Letlager, får du tilsendt en mail med koden til porten, hvilket gør at du ikke er afhængig af en bemandet reception - og derved har du friheden til at komme når det passer dig.

Hvordan skifter jeg rum?

Du kan altid skifte til et større eller mindre rum ved at kontakte os på kundeservice@letlager.dk, så vi kan hjælpe dig med at en ny lejekontrakt. Dette er gratis og vi bestræber os på at svare tilbage på alle henvendelser indenfor 2 arbejdsdage.

Er der adgang til strøm i mit rum?

Nej - der er ikke mulighed for at få tilsluttet diverse maskiner eller hvidevare til strøm.

Hvad må jeg opbevare i mit rum?

Hos os kan du trygt opbevare dine ejendele og du må opbevare næsten alt, så længe det ikke inkluderer madvare, eksplosivt gods eller brandfarlige væsker.

Opbevarer du maskiner som motorcykler eller græsslåmaskiner skal disse tømmes for brandfarlige væsker og olie. Husk også at informere dit forsikringsselskab om dette.

Det desuden er ikke tilladt at opbevare dyr i vores rum eller at bruge det til beboelse.

Hvordan opsiger jeg min lejeaftale?

Du opsiger din lejeaftale via mail til kundeservice@letlager.dk og dette gøres fra dag til dag. Du får altså penge tilbage for det antal dage du ikke har brugt dit rum, så snart vi har gennemgået det tomme rum.

Bemærk at man ikke kan opsige sit rum før det er tømt og hængelåsen er fjernet.

Hvordan betaler jeg?

En lejekontrakt hos Letlager betales 1 gang om måneden via automatisk trækning. Derfor skal en brugerprofil med tilknyttet kort oprettes via vores hjemmeside.

Hos Letlager er der intet oprettelsesgebyr eller depositum.

Hvad sker der, hvis jeg har glemt at betale?

Typisk vil du først modtage en email fra os, hvor vi oplyser dig om den manglende betaling,

Hvis vi intet hører fra dig efter vores påmindelse kan du risikere, at vi opkræver et gebyr.

Bliver dette gebyr heller ikke betalt vil vi aflåse dit opbevaringsrum indtil vi hører fra dig igen.